Procedura de Comanda
Clientii pot comanda produse de pe www.gutenbergkonyvesbolt.ro fie online, cu ajutorul Cosului de Cumparaturi, fie prin e-mail (webshop@gutenberg-art.ro).
Clientul poate anula comanda prin e-mail de preferinta in aceeasi zi in care a fost plasata pana la ora 15 sau telefonic, in intervalul orar precizat in prima pagina a site-ului. Comanda nu mai poate fi anulata dupa ce a fost primita prin e-mail confirmarea livrarii coletului.
Comenzile introduse in aceeasi zi catre aceeasi destinatie de catre aceeasi persoana, se cumuleaza automat intr-o singura comanda pentru care se emite o singura factura. Cupoanele de reducere sau bonurile valorice se aplica o singura data la comanda cumulata.
Denuntarea unilaterala a comenzii se poate face de catre client daca gutenbergkonyvesbolt.ro intarzie livrarea, cu exceptia situatiilor de forta majora, cu maxim 7 zile lucratoare peste termenul specificat in confirmarea comenzii. Denuntarea unilaterala trebuie formulata in scris si expediata cu confirmare de primire, prin prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrarii in posesia produsului/serviciilor comandate. In acest caz, daca plata s-a efectuat deja de catre client, acestuia i se vor returna banii, in maxim 14 de zile din momentul primirii produsului/serviciilor neacceptate de catre client, conform optiunii de plata specificata in formularul de comanda.
Unele comenzi necesita acordul clientului pentru conditiile de livrare, plata, etc. Titularii acestor comenzi vor fi contactati de catre gutenbergkonyvesbolt.ro telefonic sau prin email. Daca in termen de 10 zile clientul nu a trimis niciun raspuns gutenbergkonyvesbolt.ro isi asuma dreptul de a anula comanda.
Modalitati de plata
Plata produsului/serviciilor comandate se poate efectua:
a)
ramburs la primirea comenzii:
pretul
total al coletului (valoarea comenzii + costul transportului) se va
achita agentului de curierat rapid, in momentul primirii produselor.
Serviciul acesta de plata este valabil doar pentru comenzile livrate
pe teritoriul Romaniei.
b)
online cu cardul, in conditii de siguranta deplina, in momentul
formularii comenzii:
Serviciul acesta este
obligatoriu pentru comenzile livrate in afara teritoriului Romaniei.
Este optional pentru comenzile cu livrare in Romania.
Din pagina
de comanda a website-ului, dvs. sunteti redirectionat catre pagina
securizata de plata EuPlatesc.ro,unde va trebui sa urmariti
instructiunile primite. gutenbergkonyvesbolt.ro
nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la
cardul dumneavoastra.
Plata
online cu cardul este realizata folosind serviciile EuPlatesc, cel
mai mare procesator de carduri din Romania. Se poate efectua plata
online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de
siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).
In unele cazuri (comenzi de valoare mare sau produse ce se livreaza la comanda speciala) gutenbergkonyvesbolt.ro isi rezerva dreptul de a solicita o plata in avans in valoare de cel mult 50% din valoarea produselor comandate, plata ce nu va fi returnata in caz de anularea comenzii.
In situatia in care plata nu se efectueaza de catre client, comanda va fi considerata anulata si nu va mai fi onorata. In cazul acesta, gutenbergkonyvesbolt.ro va avea dreptul de a solicita plata de despagubiri si/sau va putea refuza onorarea altor solicitari de comenzi ale clientului respectiv.
Modalitati de livrare
Termenul
de livrare este de 2-3 zile pe teritoriul Romaniei, prin curier
rapid, costul transportului fiind 20 de lei.
Orarul
standard al curierului de livrare a produselor este de Luni pana
Vineri. In cazul in care se doreste livrarea Sambata, acest aspect
trebuie mentionat in rubrica de comentarii. Livrarea Sambata este
disponibila doar in anumite orase stabilite de curier, nu in toata
tara.
Informatii de livrare:
Comenzile
efectuate in magazinul online gutenbergkonyvesbolt sunt livrate
pe intreg teritoriul Romaniei de compania de transport FAN Courier
iar in afara granitelor tarii, atat in tarile din Uniunea Europeana
cat si in celelalte state, de compania de transport FAN Courier -
Diviziile Externe (EuroCargo, Rutier Europa si Aerian
Worldwide).
Modulele de pret pentru livrarea coletelor
implementate impreuna cu partenerii nostrii sunt exemplificate si
expuse vizibil in magazinul online gutenbergkonyvesbolt.ro in momentul
efectuarii etapelor de cumparare.
Astfel, la fiecare comanda pe
care o veti efectua in magazinul nostru tariful de livrare va fi
afisat explicit, acesta reprezentand taxa de transport a produselor
comandate separata de preturile de vanzare a produselor afisate in
magazinul online gutenbergkonyvesbolt.ro
Produsele comandate vor
fi livrate in functie de destinatie, incepand cu 24–48 de ore de la
confirmarea comenzii. Termenul de livrare in anumite zone din tara si
strainatate poate sa fie mai mare in functie de specificul pozitiei
geografice a punctului de livrare transmis de client.
Daca in
anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va
comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor
comandate.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind
integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe
AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza
primirea si plata coletului (va rugam sa cititi informatii despre
conditiile de retur in sectiunea Returnari a magazinului
BioShopRomania.com).
Pentru comenzile livrate pe teritoriul
Romaniei, in cazul platii de tip Ramburs, incasarea banilor se va
face de agentul reprezentant al firmei de curierat care va livreaza
produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii
telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.
Magazinul online
gutenbergkonyvesbolt.ro nu are taxe si comisioane ascunse. In
momentul receptionarii produselor, platiti exact cat v-a fost
confirmat in momentul efectuarii comenzii in magazinul online, la
telefon si/sau pe email (valoarea produselor din factura +
transport).
Returnarea produselor
Dorinta noastra este sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati produse de pe gutenbergkonyvesbolt.ro.
Gutenbergkonyvesbolt.ro va respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/04.06.2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ceea ce confera cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile lucratoare de la primirea tuturor produselor cumparate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, sa returneze produsele cumparate.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator in perioada efectuarii expeditiei, in ambalajul original si doar daca acestea nu au suferit deteriorari, denuntand unilateral contractul formulat in scris: document semnat de cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire, urmand sa primeasca contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la la momentul primirii produselor returnate. Gutenbergkonyvesbolt.ro are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicite acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, gutenbergkonyvesbolt.ro isi rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.
Adresa de returnare a produselor prin curier rapid este: 530123 Miercurea Ciuc, str. Jigodin nr. 49.
Important:
Returnarile nu se vor expedia niciodata de catre client catre gutenbergkonyvesbolt.ro cu plata ramburs.
Pasi ce trebuie urmati pentru efectuarea returului:
a) trimiteti pe adresa webshop@gutenberg-art.ro date cu privire la intentia dumneavoastra;
b) asteptati sa fiti contactati de catre noi, va vom trimite "formularul de retur" pentru a fi completat;
c) inserati in colet produsul si factura fiscala sau o copie lizibila a acesteia, precum si formularul de retur avand contul IBAN, banca si numele titularului de cont (date necesare transferarii banilor);
d) verificati ca ati asigurat produsele pe perioada transportului;
e) expediati coletul cu aceeasi firma de curierat, in maxim 48 de ore de la completarea si trimiterea formularului de retur la adresa producatorului;
f) verificati ca datele mentionate pe colet sa fie complete si corecte
Costul transportului nu se returneaza.
Contravaloarea
serviciilor suplimentare, reprezentand transportul produselor, insa
fara a se limita la acesta, va fi achitata de catre Utilizaror/Client
si nu se ramburseaza.
Pentru evitarea oricaror neintelegeri, produsele si coletele continand produse care nu corespund din punct de vedere estetic, au urme vizibile de deteriorare, nu sunt in stare buna, vor fi refuzate. In acest sens, Producatorul va fotografia in prezenta curierului coletul si/sau produsele si va intocmi un proces verbal in care va fi specificata starea coletului si/sau a produselor.